tisdag 27 mars 2007

"Ska vi prata om något som inte relaterar till dig?...

...Din jävla självcentrerade hora"

- Nej

Svarar jag lite tafatt, egentligen blev jag lite tagen på sängen när jag sa det där till mig själv, sen insåg jag faktiskt att det var min egen blog jag skrev på, det är väl i viss mån mening om att den faktiskt ska relatera till dig, även om den implicit behöver handla om dina dagliga strapatser.

Skafferiet är fullt som vanligt, stress och relativt dåligt betalt. Det är tur att man har tittie, det var väldigt länge sedan jag lärde känna någon som jag kommer så bra överens med. Visst, det finns vissa oegentligheter, men det blir bara lite roligare med sådana. Jag föreställde mig att vi hade ett eget café idag, tittie och jag, jag gick omkring och bar på stora tunga soppåsar medan tittie stod där med kepan ganska högt upp på huvet och lite på sne. Hon skakade lite på huvudet och log samtidigt. Vi hade väldigt roligt på caféet som hette Tittie Tut och Saddams café (jag vet, det första namnet är mycket roligare än det andra men det är inte mitt fel).

Det är en sak som känns lite tråkig, trots att jag i början ställde mig lite tveksam till en viss ryska på jobbet, så har jag börjat gilla henne mer och mer (inte på det sättet). Hon är rak och säger verkligen vad hon tycker (men missförstå inte, det finns massor av människor som gör det, fast på fel sätt) men nu ska hon sluta om två veckor, och vi kommer förmodligen aldrig mer att talas vid. Äh, överdriv inte nu.

Malmö är charmigt, jag gillar uteserveringarna klockan 23 på kvällen bättre än de i prag, (nu skulle jag kunna skriva en massa tråkiga saker som bara hade misstolkats om stämningen och personerna som sitter där, men jag hindrade mig själv i sista stund, phew.).

Det är sommar i mars och jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen även om kalsongerna drar mig åt ett håll.

Inga kommentarer: