söndag 3 juni 2007

Intro

Jag hade börjat skriva på min mobil för att använda skicka-direkt-till-mobil-tekniken när jag satt där i folkets park mitt i allt solsken och glassätande. Men så helt plötsligt så ringde det och allting försvann bara sådär.

- Jag kan inte säga det, inte innan jag fått mer bekräftelse

Eller något liknande, jag kommer faktiskt inte exakt ihåg vilka ord som användes. Hursomhelst så berättade jag att hon får all bekräftelse hon skulle vilja ha. Men hon är rädd, det lilla skruttet. Det kanske inte är så konstigt med tanke på min stora näsa och mitt fula plåster, jag skulle också vara rädd.

Mögliga oliver och ärtor i frusen kyckling-röra stod på lunchmenyn. Mums tyckte både jag och veronika, eller?

Sen så ska skruttet jobba sådär precis timat med min semester så det blir nog inget prag. Jag kanske får se mig om efter andra reskamrater dit, för jag känner att jag verkligen skulle behöva åka dit igen, min tidigare upplevelse av staden var långt ifrån vad den skulle kunna vara.

8 dagar kvar till frihet (falsk frihet)

1 kommentar:

ItIsWhatItIs sa...

Ja må skriva i gåtor, Adam. Men du e ta mej fan min överman!